tagline

THIS IS NOT A POLITICAL BLOG BUT A BLOG FOR A BETTER MALAYSIA!

Monday, May 14, 2012

DS Nizar hadiri Majlis UMNO bertajuk 'Nizar Pembohong Bersiri'

UPDATED! 

Penjelasan drpd DS Nizar tentang apa yg sebenarnya berlaku.Ada ke pemimpin UMNO yang berani buat camni? 



**********************************************************

Melalui laman twitternya, Dato Seri Nizar Jamaluddin mendedahkan bagaimana beliau duduk dimeja utama ceramah anjuran Umno yang bertajuk 'Nizar pembohong bersiri'.

Ceramah tersebut yang diadakan berhampiran dengan ceramah Pakatan Rakyat di Tualang Sekah, Kampar.

Sebelum tiba gilirannya untuk berceramah, DS Nizar telah berkunjung ke tempat ceramah Umno, lalu duduk dimeja utama penceramah. Turut berada dimeja utama tersebut adalah Dato Radzi Manan, Dato Shaarani dan Hanafiah Man.

Melihatkan kelibat DS Nizar yang duduk dimeja utama, mereka begitu terkejut, panik dan pucat, terketar-ketar menuturkan kata. Hanafiah Man yang sedang asyik menghentam DS Nizar terus menukar topiknya kepada Ambiga dan DS Anwar Ibrahim.
Kebanyakan yang hadir diceramah tersebut adalah orang-orang Kampar yang begitu mengenali DS Nizar serta keluarganya. Manakala yang datang berceramah menghentam beliau adalah orang luar.

Dengan kehadiran DS Nizar disitu, terserlahlah siapa pembohong bersiri yang sebenar-benarnya.

Tahniah buat DS Nizar yang berani datang secara berdepan, bukan seperti penceramah Umno yang hanya berani melalak dari jauh menggunakan kekuatan speaker semata

Sumber laporan dan gambar : Ajijoi
Aku tak tahu nak komen apa bila melihat wajah DS Nizar yang tersengih kat meja penceramah tu... ha..ha..ha.. tak patut DS.. habis terkancing gigi depa tu...

Lepas ni aku rasa kalau dijemput buat ceramah kat situ.. mati hidup balikpun penceramah dari UMNO tu tak mahu pergi...

Kah..kah..kah.. malu weh!!!
 

1 comment:

Nazri Nasir said...

sempoi giler YB Nizar..haha..bukan sume bleh buat macam dier tu..