tagline

THIS IS NOT A POLITICAL BLOG BUT A BLOG FOR A BETTER MALAYSIA!

Tuesday, October 28, 2008

Mawi Turut Undang Anwar Ibrahim Ke Resepsi Perkahwinan

26 Oktober 2008 | Harian Metro

KUALA LUMPUR: Majlis ‘wedding of the year’ antara juara Akademi Fantasia 3 (AF3), Asmawi Ani atau Mawi, 27, dengan pelakon, Nora’asyikin Rahmat (Ekin), 29, dikhabarkan akan lebih ‘hangat’ dengan kehadiran tiga tokoh politik tanah air.

Mawi yang dihubungi Harian Metro berkata, memang menjadi impiannya majlis bersejarah itu dihadiri Perdana Menteri, Datuk Seri Abdullah Badawi; Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Seri Anwar Ibrahim dan Mursyidul Am Pas yang juga Menteri Besar Kelantan, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat.

Bagaimanapun, kata penyanyi yang popular dengan lagu Aduh Saliha, perkara itu masih dalam rangka senarai jemputan orang kenamaan dan belum ada perbincangan lanjut dengan pihak pengurusan majlis.

“Pada dasarnya tujuan jemputan ini bagi memenuhi impian saya. Apapun, bukan mereka bertiga (Pak Lah, Anwar dan Nik Aziz ) saja diundang tetapi orang kenamaan lain turut dijemput seperti Timbalan Perdana Menteri (TPM), Datuk Seri Najib Razak; Menteri Pelajaran, Datuk Seri Hishamuddin Hussein serta Pengerusi Felda, Tan Sri Mohd Yusof Noor.

No comments: